×

Pomoc

1. "Můj účet neexistuje" - mnohokrát jsem kupoval/la na Vašem internetovém obchodě, a teď se nemůžu přihlásit, co se stalo?

Se změnou grafického vzhledu internetového obchodu, se změnilo i systémové nastavení. Znamená to, že se nepodařilo přenést s předchozí verze obchodu: přihlašovací údaje, slevový systém a také zakoupené vzory online. Proto je důležitá NOVÁ REGISTRACE na našem internetovém obchodě.
K tomu potřebujete:
→ e-mail, který bude Vašim přihlašovacím údajem
→ Heslo, které si sami vytvoříte

Po přihlášení na stránce našeho internetového obchodu, můžete opět libovolně nakupovat.


2. Kopil/la jsem vzor online, ale jsem ho neobdržel/la na email, jak získám přístup ke vzoru?

Vzory online si můžete koupit na internetovém obchodě CORICAMO, jsou dostupné na Vašem účtu, hned po zaúčtování částky. Jestli jste kupovali bez registrace, nemáme možnost zpřístupnění vzoru. Jestli chcete k němu přístup, pošlete email na: office@coricamo.cz. Naši zaměstnanci Vám změní účet z "host" na trvalý účet "zákazník". Takto získáte přístup ke vzorům. Online vzory nejsou posílány na email.


3. Mám problémy při nákupech na novém internetovém obchodě. Jak jednoduše vyhledat výrobky?

K vyhledávání výrobků můžete:

a. Použít levé boční menu. Např. Křížková výšivka → vyšívací sady → obrázky → květiny. Otevře se Vám záložka s nabídkou všech vzorů s motivem květů.

b. Použít políčko vyhledávání, které je hned vedle nápisu CORICAMO. Tady stačí napsat KÓD VÝROBKU (Kód skladu) nebo název. Zobrazí se Vám všechny výrobky obsahující dané slovo.

Výrobek si můžete koupit při použití zeleného košíku pod obrázkem nebo kliknout na obrázek, otevře se podrobný popis obrázku, kde si můžete vybrat počet kusů a přidat do košíku. Jestli si chcete vybrat něco dalšího, použijte políčko POKRAČOVAT V NÁKUPU.
Jestliže už máte v košíku vše, co jste chtěli, klikněte na OBJEDNAT a postupujte podle návodu (zde si můžete vybrat způsob dopravy a platby). Při zadávání adresy pro doručení nezapomeňte na vyplnění čísla domu nebo bytu.


4. Jak si koupit jednotlivé mulinky?

Ke koupi jednotlivých mulinek použijte boční menu a jednotlivé záložky:

PŘÍSLUŠENSTVÍ A MATERIÁLY → VYŠÍVKA → MULINKY a potom si vyberete výrobce (ADRIANA, DMC nebo MADEIRA)

Na stránce se Vám zobrazí obrázek se vzorníkem mulinek, na ten klikněte a otevře se stránka, kde si můžete vybírat konkrétní barvy.

Barvy mulinek si můžete vybírat kliknutím na pravé straně pod nápisem barva (bílá šipka dolů na šedém pozdí)
Pro výběr potřebné barvy můžete:
1. Vybírat kliknutím z menu barev, pohybujte myší nahoru a dolů, kterou chcete objednat.
2. Po kliknutí na menu, můžete na klávesnicí napsat číslo např. 310 a potvrdit ENTER. Tak se Vám otevře stránka s konkrétní barvou.

Vyberete si počet mulinek, klikněte na tlačítko PŘIDAT DO KOŠÍKU, otevře se okno s vybraným výrobkem, potom klikněte na POKRAČOVAT V NÁKUPU a vybírejte si další barvu.

Jakmile si vyberete všechny výrobky klikněte na OBJEDNAT.


5. Jaký je čas realizace objednávky/dodání?

Doba realizace objednávky určuje počet dnů, které jsou potřebné pro připravení zásilky k odeslání. Je to od 2 do 7 dnů pro všechny dostupné výrobky SKLADEM a 14 dnů pro výrobky, u kterých je poznámka NENÍ SKLADEM

Jelikož všechny výrobky CORICAMO jsou připravovaný na základě objednávky jednotlivého zákazníka, často nemůžeme odesílat v tom samém dni, kdy jsme přijali Vaši objednávku. Je to způsobeno tím, že výrobky musíme připravit - potisknout (potisk na kanavě/aidě, složení setů).

Objednávky realizujeme následovně:

Doba doručení:

Podle výběru dopravce:

Česká pošta: kolem 3 dnů
Kurýr GLS: 1-2 dny

Naši zaměstnanci se snaží maximálně rychlé, jak je to jen možné, odeslat Vaši objednávku. V období svátků se však doby dodání prodlužují, s tím nemůžeme nic dělat.


6. Jaké jsou náklady na dopravu?

NÁKLADY NA DOPRAVU

7. Platbu jsem uděl/la přes PayPal, z mého účtu byla částka odeslána, ale na stánkách internetového obchodu jsem obdržel/la informaci, že platba nebyla přijata.

Bohužel, to je chyba PayPal, kdy se objevují chybné informace o nezaplacení. Jestli byla částka odepsaná z Vašeho účtu, znamená to, že byla připsaná na náš účet. Všechny platby jsou u nás kontrolovány. V případě nezaplacení budete o tom informování na Váš email. Můžete se také kontaktovat s našimi zaměstnanci, pro ověření došlé platby.


8. Jaký je rozdíl mezi kanavou s potiskem a aidou s potiskem? Nevím, co si mám vybrat.

Kanava a aida se liší hustotou oček. Kanava má 44 ok na 10 centimetrů, vyšívá se 6 nitěmi (plná niť s klubka). Aida má hustotu 54 ok na 10 centimetrů a vyšívá se 3 nitěmi (tady se rozděluje nitě s mulinky na polovinu). Čím je větší hustota kanavy, tím je menší obraz. Pro každý druh kanavy, podle hustosti, jsou potřebné různé druhy jehel. Všechno si můžete přečíst v kurzu křížkové výšivky na naši internetové stránce. Najdete tam i jiné kurzy, které Vám moc doporučujeme.


10. Základní výrobky a zkratky společnosti Coricamo

W - vzor online, přístupný na Vašem účtu
GC/GU - barevný grafický vzor, vytištěny na formátu A4
K - kanava s potiskem, hustota ok 44/10
AN - Aida s potiskem, hustota ok 54/10
Z - sada s mulinkou - obsahuje čistou Aidu (54/10), mulinku Madeira, barevný grafický vzor, jehlu
ZN - sada s potiskem a mulinkou - obsahuje Aidu s potiskem (54/10), mulinku Madeira, barevný grafický vzor, jehlu
ZI - sada s mulinkou a korálky - obsahuje čistou Aidu (54/10), mulinku Madeira, korálky Preciosa, barevný grafický vzor, jehlu
ZGR - sada s mulinkou, hodinami a rámem - obsahuje čistou Aidu (54/10), mulinku Madeira, barevný grafický vzor, jehlu, hodinový mechanismus, dřevěný rám
ZUužitečná sada - sada s mulinkou - obsahuje čistou Aidu (54/10), mulinku Madeira, barevný grafický vzor, jehlu, ubrousek, ubrus nebo další potřebnou věc, podle výběru vzoru
ZWS - sada stužková - obsahuje: textilii (len), stužky, barevný grafický vzor, jehlu
M - sada muliky Ariadna
MD - sada mulinky DMC

Menu

Menu

Home

Zaregistrujte si účet zdarma, a můžete ukládat oblíbené výrobky.

Sign in