REKLAMACE
Pokud chcete reklamovat - klikněte na tlačítko výše, vytiskněte a vyplňte formulář a přiložte k balíku.
Reklamace: soulad zboží se smlouvou / vady
Jsme povinni dodat zboží bez vad. V případě nesouladu zboží se smlouvou má spotřebitel práva stanovená v zákoně o ochraně spotřebitele. Spotřebitel může za podmínek tam uvedených požadovat opravu nebo výměnu zboží, které není ve shodě se smlouvou, nebo podat prohlášení o snížení ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit.
Odpovídáme za nesoulad zboží se smlouvou, který se projeví do 2 let od dodání, pokud jsme u daného produktu nestanovili delší dobu použitelnosti – v takovém případě platí tato delší lhůta.
V případě nesouladu zboží se smlouvou se výše uvedená ustanovení týkající se spotřebitele vztahují i na fyzickou osobu, která uzavírá smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro ni nemá profesionální povahu vyplývající zejména z předmětu vykonávané podnikatelské činnosti zpřístupněné na základě ustanovení o Centrální evidenci a informaci o hospodářské činnosti.
Reklamace mohou být podány:
- prostřednictvím e-mailu na následující adresu: office@coricamo.cz
- písemně na následující adresu: MEGAT Dariusz Branny, ul. Grabowa 3, 43-440 Goleszów, Polsko
- telefonický kontakt je možný na telefonním čísle: (+48) 664 084 585
Informace o případné dodatečné záruce a jejích podrobných podmínkách jsou vždy přiloženy k výrobku a dostupné na informačních stránkách internetového obchodu.
Náš zákaznický servis je Vám k dispozici: telefonicky nebo e-mailem, pondělí - pátek 7:30-14:30